ابطال الزمان الموهوم(ملا اسماعيل بن محمدحسين بن محمد رضاي مازندراني، معروف به خاجويي.)

شماره بازیابی: 5071/2
شماره مدرک کتابخانه مجلس: IR10-38387
زبان اثر: عربي
سر شناسه: مازندرانی اصفهانی، ملا اسماعیل بن محمدحسین، -1173؟
عنوان و نام پديدآور: ابطال الزمان الموهوم/ ملا اسماعیل بن محمدحسین بن محمد رضای مازندرانی، معروف به خاجویی.
کاتب: مسیح لاهیجی
نام خاص و کميت اثر: ، ص 245-315.
قطع: ‮‭5/5‬*‭10/5‬سم. ‭375‬ص. ‭15‬س. اندازه جلد: 9*‭15‬سم.‬
آغاز، آغازه، انجام، انجامه: آغاز:بسمله. و بعد حمدالله المتفرد بالقدم الازلیه، المتوحد بالبقاء… فیقول… محمدبن حسین المدعو باسماعیل المازندرانی، لما تاملت فیما استدل به السید المحقق الداماد علی ابطال القول بالزمان الموهوم…
انجام:… و ایاک من الضلاله و الغوایه و ارشدنا الی ما فیه صلاحنا فی البدایه و النهایه، و صل الله علی محمد.
تزئینات متن:عنوان و نشان شنگرف.
تزئینات نسخه:جدول و کمند مشکی و زر.
نوع کاغذ:سپاهانی.
تزئینات جلد:تیماج قهوه‌ای.
نک: ذریعه 1/ 68.
با عنوان‌های قال، اقول.
وضعیت استنساخ نسخه: یادداشت استکتاب با مهر بیضی مذکور.
يادداشتهاي مربوط به مشخصات ظاهري اثر: نوع خط:نسخ.
يادداشتهاي مربوط به نسخه موجود: 2با حاشیه‌هایی با نشانه «شیخ عبدالنبی» و «منه ره».
مشخصات اثر:
یادداشتهای تملک:
شکل و سجع مهر:
متن يادداشت:
تملک مهدی بن محمد.
مهر چهارگوش «الواثق الراجی عبدالجواد الحسینی» و مهر بیضی «عبده الراجی عبدالجواد الحسینی» مربوط به استکتاب نسخه.
يادداشتهاي مربوط به نمايه ها، چکيده ها و منابع اثر: ماخذ فهرست: مجلد هشتم، صفحه 6194.
يادداشتهاي مربوط به خلاصه يا چکيده: در این رساله نظر محقق داماد را در مورد زمان موهوم رد کرده است.
صحافي شده با: الحاشیه علی حاشیه شرح التجرید/ حاشیه از آقا جمال‌الدین بن آقا حسین خوانساری.495669
موضوع (اسم عام يا عبارت اسمي عام): فلسفه اسلامی
تاريخ: 20150425
محل و شماره بازیابی: 165138

شارك الكتاب مع الآخرين

بيانات الكتاب

اللغة

عربي

المؤلف

مازندراني اصفهاني، ملا اسماعيل بن محمدحسين

العنوان

ابطال الزمان الموهوم(ملا اسماعيل بن محمدحسين بن محمد رضاي مازندراني، معروف به خاجويي.)

المراجعات

لا توجد مراجعات بعد.

كن أول من يقيم “ابطال الزمان الموهوم(ملا اسماعيل بن محمدحسين بن محمد رضاي مازندراني، معروف به خاجويي.)”

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *