Search
Search

تحفه المحتاج بشرح المنهاج (ج2) (از: ابوعباس شهاب‌الدين احمد بن محمد بن حجر هيثمي انصاري شافعي (م974ق))

نبذة عن كتاب تحفه المحتاج بشرح المنهاج (ج2) (از: ابوعباس شهاب‌الدين احمد بن محمد بن حجر هيثمي انصاري شافعي (م974ق))

شماره بازیابی: 222م
شماره مدرک کتابخانه مجلس: IR‮‭10-20348‬‬
زبان اثر: عربي
عنوان و نام پديدآور: تحفه المحتاج بشرح المنهاج (ج2) [نسخه خطی]/ از: ابوعباس شهاب‌الدین احمد بن محمد بن حجر هیثمی انصاری شافعی (م974ق)
کاتب: موسی بن حسین بقایی.
تاریخ کتابت: جمعه، عرفه 1111ق.
قطع: ‮‭273‬برگ. ‭21/5‬*‭16‬سم. ‭31‬سطر. ‭15‬*‭10‬سم.‬
يادداشتهاي کلي: مجموعه اهدایی شیخ محمدکاظم معزی دزفولی.
آغاز، آغازه، انجام، انجامه: 1بسمله. کتاب البیع قیل افرده لارادته نوعا منه هو بیع الاعیان و یرد بان افراده هو الاصل اذ هو مصدر و اراده ذاک تعلم من افراده… .
2نعم ان امکنه اعلام الناظر بهم… و ان لم یقری الناظر المنزول له لانه بالخیار بینه و بین غیره والله سبحانه و تعالی اعلم.
تزئینات متن:نشان‌ها و عناوین و متن منهاج قرمز.
تزئینات جلد:سوخت مجدول قهوه‌ای با ترنج دارای طبله.
1در روی برگ دوم یادداشت «امانت عالیحضرت میرزا عبدالمجید».
ماخذ فهرست: جلد 39، صفحه 137-138.
يادداشتهاي مربوط به مشخصات ظاهري اثر: نوع خط:نسخ.
يادداشتهاي مربوط به نسخه موجود: 2در حاشیه تصحیح شده.
مشخصات اثر: یادداشتهای تملک:
متن يادداشت: یادداشت تملک «من کتب المرحوم ابوی ام مولانا حسن افندی غفرالله لناوله».
يادداشت عمليات: عطف ترمیم شده.
يادداشتهاي مربوط به نمايه ها، چکيده ها و منابع اثر: نک: معجم المطبوعات العربیه، 1/ 81 – 82.
يادداشتهاي مربوط به خلاصه يا چکيده: شامل کتاب البیع تا کتاب الجعاله است.
موضوع (اسم عام يا عبارت اسمي عام): فقه شافعی
تاريخ: 20131007
محل و شماره بازیابی: 1211945

بيانات كتاب تحفه المحتاج بشرح المنهاج (ج2) (از: ابوعباس شهاب‌الدين احمد بن محمد بن حجر هيثمي انصاري شافعي (م974ق))

اللغة

عربي

العنوان

تحفه المحتاج بشرح المنهاج (ج2) (از: ابوعباس شهاب‌الدين احمد بن محمد بن حجر هيثمي انصاري شافعي (م974ق))

تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

کتب ذات صلة

روابط التحميل

الرابط المباشر

شارک مع الآخرین :