Search
Search

تفسیر قرآن(سید اسماعیل بن محمدباقر خاتون‌آبادی)

نبذة عن كتاب تفسیر قرآن(سید اسماعیل بن محمدباقر خاتون‌آبادی)

شماره بازیابی: 3453/4
شماره مدرک کتابخانه مجلس: IR‮‭10-20869‬‬
زبان اثر: فارسی
عنوان و نام پديدآور: تفسیر قرآن/ سید اسماعیل بن محمدباقر خاتون‌آبادی
کاتب: سید امیر اسماعیل خاتون‌آبادی اصفهانی «مدرس».
تاریخ کتابت: ، اواخر قرن 11ق.
نام خاص و کميت اثر: ص 193 – 291.
قطع: ‮رقعی. ‭13‬*‭20‬سم. ‭407‬ص. سطور مختلف.‬
آغاز، آغازه، انجام، انجامه: 1بسمله. و به ثقتی سوره الجمعه مدنیه و هی احدی عشر آیه نام روز جمعه در زمان قبل از اسلام العروبه با الف و لام بوده چون مسلمانان مدینه پیش از هجرت سید المرسلین (ص) از مکه به مدینه گفتند که یهود روزی دارند که در آنروز عید میکنند… .
2… و تحریم بیان این است که این شیء حرام است و جایز نیست و ایجاب منع است از فعل و ابتغاء طلب است و ازین است بغی که طلب استعلاء بغیر حق است و.
مجموعه به نستعلیق در حدود اواخر قرن 11ق تحریر شده مگر رساله 8 که به قلم دیگر است.
نوع کاغذ:شکری اصفهانی.
تزئینات جلد:تیماج قهوه‌ای کم رنگ یک لا.
در بعضی صفحات خط خوردگی زیاد مشاهده می‌گردد.
برخی برگ‌ها وصالی شده.
وضعیت استنساخ نسخه: در پشت برگ نخست و برگ آخر دفتر به خط سید محمد مشکوه فهرست مطالب و رساله‌های دفتر و ترجمه کوتاه مولف نوشته شده است.
يادداشتهاي مربوط به مشخصات ظاهري اثر: نوع خط:نستعلیق.
يادداشت عمليات: بیشتر رساله‌ها ناقص است تا اصلا پایان نیافته و ناتمام مانده است.
يادداشتهاي مربوط به نمايه ها، چکيده ها و منابع اثر: ماخذ فهرست: مجلد ششم، صفحه 4566.
يادداشتهاي مربوط به خلاصه يا چکيده: شامل تفسیر سوره جمعه منافقین، تغابن، طلاق و قدری از تحریم. مولف در شان نزول و فضیلت و نکات ادبی این سوره‌ها به طور جامع سخن گفته و در آن از جامع الاخبار خود یاد کرده.
صحافي شده با: تعلیقات/ سید اسماعیل بن محمدباقر بن اسماعیل الحسینی الخاتون‌آبادی501951
تاريخ: 20131112
محل و شماره بازیابی: 162202

كتابلينك أول محرك البحث الذكي للكتب!

بيانات كتاب تفسیر قرآن(سید اسماعیل بن محمدباقر خاتون‌آبادی)

اللغة

فارسي

العنوان

تفسیر قرآن(سید اسماعیل بن محمدباقر خاتون‌آبادی)

تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *