Search
Search

حاشيه جهه الوحده = حاشيه شرح الفناري (از: محمدامين بن صدرالدين)

نبذة عن كتاب حاشيه جهه الوحده = حاشيه شرح الفناري (از: محمدامين بن صدرالدين)

شماره بازیابی: 16013/2
شماره مدرک کتابخانه مجلس: ‏‫10-13753
زبان اثر: عربي
عنوان و نام پديدآور: حاشیه جهه الوحده = حاشیه شرح الفناری [نسخه خطی]/ از: محمدامین بن صدرالدین
تاریخ کتابت: ، تاریخ کتابت: شوال 1150ق.
نام خاص و کميت اثر: ص. 100-125
قطع: ؛ ‏‫16*22سم. 166گ. 12س.
آغاز، آغازه، انجام، انجامه: 1بسمله. ان احسن ما یفتح به المنطق و الکلام حمد الله الواحد الذی برا الانام… .
2… لو لا تراکم العلایق و تلاطم العوایق لشرحت الکتاب عن آخره و رفعت الحجاب و میزت القشره عن اللباب علی ان همم المحصلین متقاعده و عزائمهم متقاصره حامدا لله و مصلیا علی رسوله.
تزئینات متن:عناوین و نشانی‌ها شنگرف.
تزئینات جلد:مقوا رویه کاغذ سبز عطف تیماج قهوه‌ای.
1نسخه کردستانی است.
1در اول نسخه فایده‌ای درباره مکاشفه به خط عبدالعزیز در قریه حوزان و در آخر نسخه فایده‌ای در ذکر سن انبیاء و دفعات نزول جبرئیل بر ایشان.
1در میان نسخه برگ‌هایی ضمیمه شده که در آن حواشی بر رساله‌هایی این مجموعه درج شده است.
ماخذ فهرست: جلد 44، صفحه 198.
وضعیت استنساخ نسخه: نام کاتب سیاه شده.
يادداشتهاي مربوط به مشخصات ظاهري اثر: نوع خط:نسخ.
يادداشتهاي مربوط به نسخه موجود: 2حواشی بسیار.
يادداشتهاي مربوط به نمايه ها، چکيده ها و منابع اثر: نک: آستان قدس، 24/ 158.
يادداشتهاي مربوط به خلاصه يا چکيده: حاشیه‌ای است با عناوین «قوله-قوله» بر شرح فناری. در ذریعه (23/55) با عنوان رساله فی المنطق از ناشناس معرفی شده است.
صحافي شده با: حاشیه قول احمد علی الفوائد الفناریه/ شهاب‌الدین احمد بن محمد بن خضر عمری رومی حنفی مشهور به قول احمد964011
عنوانهاي گونه گون ديگر: حاشیه شرح الفناری
موضوع (اسم عام يا عبارت اسمي عام): منطق
تاريخ: 20110918

بيانات كتاب حاشيه جهه الوحده = حاشيه شرح الفناري (از: محمدامين بن صدرالدين)

اللغة

عربي

العنوان

حاشيه جهه الوحده = حاشيه شرح الفناري (از: محمدامين بن صدرالدين)

, ,

شارك مع الأخرین :

تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

کتب ذات صلة

للتحمیل اضغط هنا

الرابط المباشر

شارک مع الآخرین :