Search
Search

شرح اربعين حديث؛شيخ بهاءالدين محمد عاملي (1030)

نبذة عن كتاب شرح اربعين حديث؛شيخ بهاءالدين محمد عاملي (1030)

شماره بازیابی: 2744/3
شماره مدرک کتابخانه مجلس: IR‮‭10-33958‬‬
زبان اثر: عربي
سر شناسه: ش‍ی‍خ‌ ب‍ه‍ائ‍ی‌، م‍ح‍م‍د ب‍ن‌ ح‍س‍ی‍ن‌‏‫، 953 -‏1031ق.
عنوان و نام پديدآور: شرح اربعین حدیث؛شیخ بهاءالدین محمد عاملی (1030)
محل کتابت: مشهد
کاتب: : محمدباقر بن نظام‌الدین علی شوشتری
تاریخ کتابت: ، 1034ق.
نام خاص و کميت اثر: ص 54-403.
قطع: ‮خشتی. ‭13‬*‭20‬سم. ‭442‬ص. ‭15‬، ‭17‬س.‬
يادداشتهاي کلي: مکرر به چاپ رسیده است.
آغاز، آغازه، انجام، انجامه: 1ان احسن حدیث تحلی اللسان بجواهر حقایقه و خیر خبر…
2و هیهنا اقطع الکلام… اتفق الفراغ… ضحوه یوم الاثنین ثالث العشر الثالث من ثانی شهور السنه الخامسه من العشر العاشر من الماته العاشره… ید مولفه… محمد المشتهر ببهاءالدین… بمحروسه اصفهان… کتبت… محمدباقر بن نظام‌الدین علی الشوشتری من نسخه علیها خط مولفها و اجازتها… سنه ثلث و اربعین بعد الالف.
تزئینات متن:عنوان‌ها و علامات موجود همه با شنگرف.
نوع کاغذ:اصفهانی شکری.
تزئینات جلد:تیماج یشمی.
2در کنار برخی از برگ‌ها «بلغ قبالا بعون…» و مانند آن دیده می‌شود که نیز از کاتب دفتر است.
نک: ذریعه 1/ 425؛ مشار عربی 36.
يادداشتهاي مربوط به مشخصات ظاهري اثر: نوع خط:نسخ.
يادداشتهاي مربوط به نسخه موجود: 1میان ش2 و 3 دفتر دعایی منقول از خط میرداماد است.
مشخصات اثر: یادداشتهای تملک:
متن يادداشت: یادداشت تملک کاتب نسخه که گویا از اهل فضل بوده با نام کتاب نوشته شده است (میان ش2و3).
يادداشتهاي مربوط به نمايه ها، چکيده ها و منابع اثر: ماخذ فهرست: مجلد چهارم، صفحه 3507.
صحافي شده با: الاربعون حدیثا/ حسین بن عبدالصمد حارثی504017
موضوع (اسم عام يا عبارت اسمي عام): شرح حدیث
تاريخ: 20131125
محل و شماره بازیابی: 174264

بيانات كتاب شرح اربعين حديث؛شيخ بهاءالدين محمد عاملي (1030)

اللغة

عربي

المؤلف

ش‍ي‍خ‌ ب‍ه‍ائ‍ي‌، م‍ح‍م‍د ب‍ن‌ ح‍س‍ي‍ن‌‏‫

العنوان

شرح اربعين حديث؛شيخ بهاءالدين محمد عاملي (1030)

, ,

شارك مع الأخرین :

تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

کتب ذات صلة

روابط التحميل

الرابط المباشر

شارک مع الآخرین :