Search
Search

كنز الدقايق و بحر الغرائب (ج 4)(از: محمد بن محمدرضا بن اسماعيل بن جمال‌الدين قمي مشهدي)

نبذة عن كتاب كنز الدقايق و بحر الغرائب (ج 4)(از: محمد بن محمدرضا بن اسماعيل بن جمال‌الدين قمي مشهدي)

شماره بازیابی: 11974
شماره مدرک کتابخانه مجلس: ‏‫10-5689
زبان اثر: عربي
عنوان و نام پديدآور: کنز الدقایق و بحر الغرائب (ج 4)/ از: محمد بن محمدرضا بن اسماعیل بن جمال‌الدین قمی مشهدی
تاریخ کتابت: تاریخ کتابت: 1265ق.
قطع: ؛ ‏‫13*23 سم. 144گ. 37س.
يادداشتهاي کلي: این تفسیر از پرشانس‌ترین آثار تراثی شیعه بوده است؛ چرا که در سال‌های اخیر دست کم سه بار تصحیح و چاپ شده است.
آغاز، آغازه، انجام، انجامه: 1بسمله. حمدله. و الصلوه علی محمد و آله. اما بعد فیقول الفقیر الی الله الغنی میرزا محمد بن محمدرضا بن اسماعیل بن جمال‌الدین القمی قد شرعت فی تحریر رابع مجلدات کنز الدقایق و بحر الغرایب…
2… لو ان الناس قروا القرآن کما انزل الله ما اختلف اثنان و باسناده الی محمد بن الفضیل عن ابیحمزه عن ابیجعفر 7 قال هذه الامه جمع القرآن الا وصی 9 و اهل بیته الطاهرین المعصومین.
تزئینات متن:عناوین و نشان‌ها شنگرف.
تزئینات جلد:‏‫تیماج قهوه‌ای دارای ترنج و سر ترنج و لچک و مجدول ضربی. اندازه جلد: 20*5/29 سم.
1آیات اعراب گذاری شده.
نک: فهرست موضوعی نسخه‌های خطی عربی، بخش دوم، تفسیر 3، ص 79-82.
يادداشتهاي مربوط به مشخصات ظاهري اثر: نوع خط:نسخ.
يادداشتهاي مربوط به نسخه موجود: 2در حاشیه بعضی صفحات تصحیح شده.
يادداشت عمليات: نسخه آفت دیده است.
يادداشتهاي مربوط به نمايه ها، چکيده ها و منابع اثر: ماخذ فهرست: جلد 34، ص 106.
يادداشتهاي مربوط به مندرجات: جلد چهارم از سوره یس شروع می‌شود و به آخر سوره ناس ختم می‌شود.
موضوع (اسم عام يا عبارت اسمي عام): تفسیر
تاريخ: 20100208
محل و شماره بازیابی: 187509

بيانات كتاب كنز الدقايق و بحر الغرائب (ج 4)(از: محمد بن محمدرضا بن اسماعيل بن جمال‌الدين قمي مشهدي)

اللغة

عربي

العنوان

كنز الدقايق و بحر الغرائب (ج 4)(از: محمد بن محمدرضا بن اسماعيل بن جمال‌الدين قمي مشهدي)

, ,

شارك مع الأخرین :

تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

کتب ذات صلة

للتحمیل اضغط هنا

الرابط المباشر

شارک مع الآخرین :